Munca de la distanță a devenit un lucru obișnuit în mediul de lucru de astăzi.
Flexibilizarea relațiilor de muncă si schimbările in legislatia de teleworking si muncă la domiciliu au un impact important asupra siguranței organizației. Riscul introdus în companie de către munca la distanță devine în mod inerent riscul dumneavoastră.
Companiile și angajatii nu sunt izolați de obligațiile de siguranță ale celuilalt, desi activitatea nu se desfasoara in spatiile proprii ale organizatiei. Organizațiile angajatoare vor fi trase la răspundere pentru deciziile pe care le iau cu privire la angajati - inclusiv contractori terți.
Cum gestionați și atenuați acest risc în întreaga organizație?
Alăturați-vă conferintei pe tema “Siguranța Angajaților în Telemuncă și Muncă la Domiciliu” pentru a afla tehnici de abordare proactivă în gestionarea relațiilor cu angajatii, furnizorii și terții. Vom dezbate concepte pentru îmbunătățirea performanței în materie de siguranță și reducerea riscului de accidente pe tot lanțul implicat într-un proiect.
Acestă conferința va oferi perspective privind cerințele și practicile legate de executarea în siguranță a muncii la distanță.
INFORMATII GENERALE
Limba de desfasurare si prezentare: română
Înscriere: Participarea in audienta este gratuita. Vizitati pagina de inregistrare pentru a primi codul de acces.
Condiții de înregistrare: Programul și temele sesiunilor de discutii pot fi modificate. În cazul în care conferința va fi anulată din motive de forță majoră, sau pentru alte motive obiective, organizatorul își rezervă dreptul de a anula conferința. În cazul anulării, toți participanții vor fi informați cu promptitudine.
Protecția datelor și partajarea detaliilor de contact
Organizatorul conferinței va colecta și păstra datele dumneavoastră personale pentru pregătirea și desfășurarea conferinței, precum și pentru a vă informa cu privire la viitoarele proiecte legate de sectorul dumneavoastră și de domeniul de activitate. Datele dvs. de contact vor fi transmise numai partenerilor implicați direct în procesul de organizare a conferinței . Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate și la procesarea mesajelor dvs. de poștă electronică și a datelor personale aferente, nu ezitați să ne scrieți la [email protected]
10:00 - 10:05 |
INTRODUCERE
|
10:05 - 11:30 |
Sesiune online de prezentări si discutii
Vorbitori:
|
11:30 - 12:00 |
Sesiune Q&A
|
Numele Mușat & Asociații este sinonim cu excelența în practica avocaturii de business din România. De-a lungul anilor, printre clienții noștri s-au numărat instituții financiare, companii multinaționale, fonduri de investiții, importante societăți comerciale publice și private, precum și agenții guvernamentale din România. În egală măsură, am oferit consultanță juridică pentru mari companii din SUA și UE care au investit în România, cea mai mare parte dintre ele fiind listate în topul Fortune 500.
Noerr este o importantă firmă de avocatură europene cu 480 de profesioniști în Germania, Europa și SUA. Oferim o valoare reală clienților noștri prin conceperea și tratarea soluțiilor potrivite pentru probleme juridice complexe și sofisticate. Diferența in serviciile Noerr este combinația noastră unică de excelență juridică, gândire creativă, experiență internațională și cunoștințe aprofundate în industrie. Împreună cu consilierii noștri fiscali, auditorii și consultanții în management, dezvoltăm și soluții durabile pentru finanțe și management.
TotalSoft este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții software de business din Europa Centrală și de Est, având o echipă de peste 500 de specialiști și proiecte în 45 de țări, pe patru continente.
Produsele de top ale TotalSoft, Charisma ERP și Charisma HCM, sunt lideri de piață în România, cu aplicare în nouă verticale de business: financiar, retail, distribuție, producție, servicii, construcții, agricultură, energie și medical.
Wolf Theiss este una dintre cele mai mari firme de avocatură din Europa Centrală, de Est și de Sud-Est (CEE / SEE). Ne-am construit reputația pe o combinație de cunoștințe locale de neegalat și capacitate internațională puternică. Am deschis primul nostru birou la Viena acum peste 50 de ani. Echipa Wolf Theiss reunește acum peste 325 de avocați din diverse domenii de activitate, care lucrează în birouri din 12 țări din regiunea CEE / SEE.
Procedura de accesare a videoconferinței pe platforma de webinar ZOOM
Accesare ZoomMeeting în browserul de internet
- Se accesează link-ul oferit de către GovNET pe e-mail, apoi click launch video
- Se introduc Meeting ID și parola (din mailul primit)
Se deschide aplicația ZOOM, unde ne putem conecta CU CONT existent, CONT NOU sau FĂRĂ CONT
Pentru confirmarea participării vă rugăm să ne contactați la adresa:
[email protected] sau telefonic la numărul 0722 829 497